søndag, februar 11, 2007

Luktdiskriminering

I dag har jeg bare hatt en liten økt med luktdiskriminering. Tenkte det var på tide å introdusere pinner berørt av andre. Kjørte først noen reps som vanlig med en pinne berørt i 5 sek av meg og de andre urørte. Lå på 80%.
Fikk så Joffen ( min kjære, men akk så lite hundeinteresserte mann) til å legge ut pinner.
Siden jeg nå introduserer et nytt kriterie, senker jeg de andre.Gikk tilbake til kun to pinner, en berørt av meg og en av Joffen + at jeg holdt litt lenger på pinnene, ca 10 sek. Økte med en pinne for hver rep opp til 6 stk. No problem, 100 %.
Gjorde det samme en gang til, men byttet Joffen ut med Monika ( Joffens skjønne tenåringsdatter) Kjørte samme opplegg, igjen 100 %.
Tror jeg kan dra den konklusjonen at dette ikke byr på noe større problem. Kera har tydelig forstått at det er pinnene med min lukt hun skal plukke ut!

Ingen kommentarer: