mandag, februar 19, 2007

Hundetrening er gøy!

I dag hadde jeg en kjempebra treningsøkt.
Startet med å baklengskjede hele metall apporten og endelig fikk jeg den farten som jeg har etterlyst- bedre grep resulterte i full gallopp inn-JIPPI!

Kjørte så litt delmomentstrening hvor jeg jobbet med farten ut til kon, bra fornøyd der og!
Belønnet med en pipeball som vi ikke har brukt på nesten et år, gjett om den var populær.....

Fikk også tid til å baklengskjede hele manekengen igjen, og det gikk uten problem. Det blir spennende å se om og hvor testingen kommer neste gang jeg kjører hele øvelsen. Skal ta noen økter i morgen på den, så får vi se.

Avsluttet med litt fri ved foten som jeg også var fornøyd med.Venstre vendingene og ryggingen var bedre, men der gjenstår litt jobbing med å få det mer stabilt bra hele tiden.

Alt i alt en bra treningsøkt, det er kjekt når man føler at man kommer litt videre og får noe igjen for det arbeidet man har lagt ned. Hundetrening er gøy!

Ingen kommentarer: