fredag, mai 09, 2008

Fri ved foten og ruta

I dag har jeg filmet fri ved foten treningen min for første gang ( utrolig at jeg ikke har gjort det for lenge siden !) Kjøpte et stativ i går og det løste jo problemet med ikke alltid å ha tilgang på medhjelper ( utrolig at jeg ikke har tenkt på det for lenge siden !) Desverre var ikke kvaliteten så bra at jeg legger den ut ( på videoen altså, fri ved foten var faktisk veldig bra!) Jeg forsvinner stadig vekk ut av bildet og stod alt for lang i fra. Skal se om jeg ikke klarer å sette meg inn i det tekniske litt bedre etterhvert og lærer meg hvordan man legger ut videoer via YouTube.

Itilegg til fri ved foten jobbet jeg også endel med Ruta. De siste dagene har jeg ikke vært helt fornøyd med øvelsen, har vært litt små rusk å ta tak i. I dag delte jeg øvelsen opp og jobbet kun med delmomentet fra kon til dekk i ruta. La musematten tilbake i midten og jobbet litt på kort avstand før jeg gikk ut til kon igjen og gradvis flyttet musematten ut av ruta. ( i midten, på bakre linje, 2m bak ruta, 5 m bak ruta, uten musematte)
Dekkene i ruta var presise og fine,men muligens en tendens til å ligge noe i bakkant. Oppdaget etterpå at ruta var i minste laget, kun ca 2,5 m og det forklarer nok litt.

Ellers var det nok en varm ettermiddag og da jeg skulle baklengskjede hele øvelsen sammen igjen var piffen gått ut av Kera, så vi avsluttet mens leken var god.

3 kommentarer:

Siv sa...

Ja! Jeg vil se film! Du bare lager en konto på you tube og laster opp filmen du har lagret på dataen, det er igrunn veldig enkelt.
Det skulle vært kamera med bevegelses sensor så det fulgte etter oss når vi gikk ut av bildet, jeg har samme problemet når jeg skal filme!

Elin sa...

Gleder meg til film!!!:o)

Mitt hvite hus sa...

Vi gleder oss masse til film Marianne:=)