fredag, mars 09, 2007

Full fokus på to øvelser framover

Etter en liten gjennomgang av eliteøvelsene og en titt på kalenderen, står en ting klart for meg: jeg må ha full fokus på ruta og apport med dirigering de neste ukene!
De andre øvelsene er mer eller mindre ferdige, det skal iallefall ikke mye finpussing på dem før jeg kan begynne å tenke på konkurransetrening. Når det gjelder ruta og apport med dirigering gjenstår det derimot litt før jeg er fornøyd.
Planen er at de neste 10 dagene skal jeg forsøke å få jobbet mest mulig med tre delmomenter . Det er: 1) ut til kon og stå 2) ut til ruta og dekk 3) dirigering fra kon.
Hadde en grei økt i dag hvor jeg fikk jobbet med alle tre delmomentene.

Det er utrolig at uansett hvor god tid man føler man har før en konkurranse, så får man alltid knapt med tid når det begynner å nærme seg. I dag er det 7 uker til vi skal i ringen og på kalenderen ser jo det mye ut. Men når jeg tenker antall treninger og alt vi skal igjennom så har jeg ingen tid å miste :)

1 kommentar:

Enya - The BlogDog sa...

Tror dette blir bra, Marianne! Du må få noen til å filme deg så vi får følge med i Trondheim også :-)