lørdag, januar 31, 2009

Bruksfremadsending

Jeg har så vidt begynt å trene på bruksfremadsendingen de siste dagene. Dette blir en stor utfordring, men også kjempegøy! Som den baklengskjedenerden jeg er, dette en drøm av en øvelse å ta fatt på. Her har man full guffe i et delmoment, for så å slå helt over til rolig tempo, og deretter tilbake til full guffe igjen-herlig!
Nå skal jeg bruke de neste månedene til å jobbe skikkelig bra med delmomentene, og så er de forhåpentligvis klare til å kjedes sammen på første Elitegruppe samling i april.
Det vi har jobbet med til nå er
  • full guffe ut til musematte fra fri ved foten
  • skritt fram mot target, ca 20m
  • innkalling fra 20m mens jeg går mot

Ellers har jeg også fått aliert meg med en bonde med en mauser (?) så nå jeg kan få trent litt skikkelig på skudd. Har også tenkt å finne ut når pistolklubben har treninger, slik at jeg kan henge litt utenfor lokalene der.

Ingen kommentarer: