søndag, januar 04, 2009

Nytt år, nye muligheter

Som oppsummering kan jeg si at 2008 ikke helt innfridde til mine forhåpninger. Jeg hadde sett for meg at vi skulle klare flere 1.premier og klare LP championatet også, men det gikk desverre ikke helt etter planen. Grunnene er nok flere, men alt for hyppige poteskader (og derfor flere avlyste stevner)og litt dalende motivasjon fra min side må nok ta en del av skylden. På den positive siden kan jeg si at sesongens siste stevne i september var absolutt årsbeste, og hadde det ikke vært for opp til flere førerfeil, så hadde nok 1. premien vært i boks. Jeg følte virkelig at vi var på rett spor med hensyn til trening og oppkjøring før konkurransen, så hvis sesongen bare kan starte like godt som den forrige sluttet...... Målsetningen er selvsagt at i år skal championatet i boks!!!

Ellers er jeg veldig fornøyd med at vi har fått trent mye bruks ( spor og feltsøk) i løpet av høsten og her har vi gjort stor framgang. I år er vi en del av Canis Elitegruppe i bruks og her skal det virkelig satses framover. Målsetningen vår blir klare opprykk til B spor i løpet av 2009 og så sikte oss inn på NM året etter!
Veien dit fram er lang, men første skritt på veien tok vi i dag : ferdig baklengskjedet "Gå foran i line"

2 kommentarer:

Patrik sa...

Kul att du är klar med "Gå foran i line". Hade varit kul att se en video. Lycka till i år. Lydnadschampion 2009.

Anonym sa...

Knallbra mål Marianne! Skulle som Patrik gjerne sett video :)
Koz deg masse på elitekurset, jeg skulle så utrolig gjerne vært med jeg også...