onsdag, juli 18, 2007

stå-sitt-stå-sitt-stå-sitt-stå-sitt-stå-sitt.......

Det ble en kjapp treningsøkt i dag også.
Tok en gjennomkjøring av ruta og den var jeg veldig fornøyd med.
Baklengskjedet hele øvelsen med musematten i ruta først; bra fart og bra momenter.
Etterpå jobbet jeg kun med dekk i ruta hvor jeg fadet vekk musematten gradvis. Føst 4-5 reps med musematten i midten, så tilsvarende med musematten i bakkant av ruta og så med musematten noen meter bak ruta. Dekk kommandoen blir gitt mens hun er på vei framover litt før midten. Etterhvert som musematten forsvinner dekker hun på kommando og ikke på matten.

Tilslutt i dag tok jeg meg sammen og bestemte meg for å gjøre noe med avstandskommanderingen. Fikk fram fine, frivillige stå-sitt adferder så lenge jeg stod helt tett inntil henne. Kjørte veldig mange repitisjoner ( sikkert 100!) bare for å få flyt på adferden, så får vi jobbe med avstanden etterhvert.

Ingen kommentarer: