fredag, september 10, 2010

Dagens trening

I ettermiddag gikk jeg et 1km langt spor til Kamp med flere utfordringer. Jeg hadde lagt inn mange vinkler, flere terrengskifter, kryssing av sti/dyretråkk, og noen partier hvor jeg snudde og gikk tilbake i mitt eget spor for så å vinkle ut. Alle disse oppgavene løste han helt fint. Det vanskeligste i dag var nok at jeg i tilegg hadde helt nye sporpinner, han gikk over de 2 første, de 4 siste plukket han perfekt. Framover må jeg passe på å bytte pinner litt oftere.
Fikk også lagt ut noen rene sporopptak hvor hovedfokus var å slippe han på fra større avstand ( 5, 10 og 15m) Gikk helt fint.
I kveld trente jeg lydighet her hjemme sammen med Wenche og Indy. Hun hjalp meg med budføringen og vi fikk satt på kommando, begynner å ligne noe nå :)
Fikk også kjørt litt innganger på banen til fellesdekken og selve fellesdekken sammen med Indy ( 6 mnd gammel risen valp)
Og før mørket tok oss baklengskjedet vi krypen, så nå er den i boks også:)

Ingen kommentarer: