fredag, juli 30, 2010

Haugastøl dag 3

I dag måtte jeg en tur til Geilo på formiddagen for litt shopping. Kamp har klart å rive i stykker yndlings shortsen min, en grønn Bula bukse som jeg har bodd i siste tiden, så den måtte erstattes. I tilegg til litt handling hadde jeg også avtale om en adferdskonsultasjon på en rottis. Flott hund og fornuftige, flinke eiere, så det skal nok gå bra:)

Vel hjemme på hytten la jeg ut noen korte spor for å trene litt opptak. Rotet det litt til for meg selv ved å legge de for tett og ”glemme” hvilken vei de egentlig gikk......men Kamp løste det bra likevel, gikk rett 4 / 5.

Har også fått trent litt videre på feltsøket. Denne øvelsen skal ikke bli noe problem, han søker, apporterer og avleverer bra:) Skal trakke opp en korridor på 10 X 50m i morgen og utfordre han litt mer. Likevel er ikke dette noen øvelse jeg kommer til å bruke mye tid på nå, det er jo ikke før i B denne kommer, så vi får heller konsentrere oss om det som ligger litt nærmere i tid.

2 kommentarer:

Maria sa...

Høres ut som om dere koser dere i ferien. Skal lagre måten du trener opptak på i minnet, for det trenger vi litt mengdetrening på her i gården også :) God ferie videre! (Og jeg håper på en fvf film etter hvert..)

Norena sa...

huff, kva skal ein gjere utan yndlingsshortsen sin........ikkje rart du spring rundt i undiken heile dagen. ;)

Norena & Emil & Digby

P.S. No er det også på tide å ta ein seriøs vurdering på å skrive ein internasjonal treningsblogg på engelsk, right? Har sendt deg ein email.