fredag, mars 27, 2009

Bestått Karaktertest !

I dag kjørte vi ens ærend til Bergen for å K -teste Kera. Jeg må si at jeg var svært skeptisk til om hun ville klare skuddprøvene, men hun overrasket meg stort og besto med glans!! Hun fikk følgende karakterer:
Tilgjengelighet: 4 ( tar kontakt med fremmede mennesker, f.eks når fører tar kontakt)
Passiv figurant : 2 ( svak reaksjon)
Avreagering : 3 ( avreagerer med noe hjelp fra fører)
Lydfølsomhet: 2 ( kontrollert unnamanøver)
Avreagering : 2 ( avreagerer først når fører tar kontakt)
Bevegelig figurant : 1 ( kort stopp for kontroll)
Avreagering : 4 ( avreagerer uten hjelp fra fører)
Skuddfast: 4 ( skuddfast, sterke oppmerksomhetssignaler som avtar, gjennopptar aktivitet)

Med kun to økter med motbetinging på skudd totalt er jeg helt imponert over hvor "skuddfast" hun framstod. Hun gjennopptok leken lett og engasjerte seg bra. Stor takk til Dagrun og John Olav for effektiv skuddtrening!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere!! Flott å kunne vere til hjelp, treng det vi og no som Mira har wobbler. Gleder meg masse til du har henta Kamp! Ser daglig innom bloggen for å holde meg oppdatert, nesten so eg bli litt malle-forelska!! Klem Dagrun

siv og kry sa...

Så bra! Gratulerer :)