fredag, august 31, 2007

Dagen før dagen.

Ja, i morgen er det konkurranse og jeg føler at vi forsåvidt er klare.
I går hadde vi en gjennomkjøring av alle øvelsene og de satt ok. Litt tull på ruta hvor hun begynte å løpe mot apportene istedet som jeg hadde lagt ut på motsatt side, men får satse på at det går greit i morgen.
I dag har jeg bare trent litt; jobbet med utgangstillingen, vendinger og sånn småplukk. Tok også et par avstandskommanderinger tilslutt og de var bra.
Jeg forsøker å la være å gjøre så mye dagen før konkurranse. Hvis man plutselig begynner å rote med noe i siste liten er det lett å få litt panikk...... Det som ikke sitter nå er det ikke noe å gjøre med likevel.
Lp stevnet begynner ikke før kl 13 i morgen, så jeg har god tid til oppvarming når jeg kommer fram. Som oppvarming blir det kun å kjøre høy frekvens på fokus, utgangstilling og noen korte fri ved foten økter. Tar ikke noen hele øvelser med i oppvarmingen, kjedelig hvis det blir noe tull, da er konsentrasjonen brutt og nervøsiteten kommer snikende.......
Litt nervøs og spent må man jo være, det er jo litt av morroa. Men så snart jeg er ute i ringen er jeg bare konsentrert og fokusert på oppgaven, vi er liksom i vår egen lille boble da.
Tror det er lurt å tenke på at det å konkurrere egentlig bare er å vise fram det vi har trent på i lang tid og som vi jo kan godt, det er ikke verdens undergang om vi ikke får alt til ( bare veldig irriterende......)
Da håper jeg dere krysser fingrene for Kera og meg i morgen:)

Ingen kommentarer: