onsdag, mai 06, 2009

Status Kera

I morgen er det to uker siden Kera skadet foten sin, desverre er såret ennå ikke helt grodd. Hun pingser fremdeles rundt med bandasje/potesokk på framfoten og må holdes helt i ro. Vi har hverken trent eller vært på tur på 14d, og det begynner å tære på oss begge....... Det er nok kanskje verst for meg, jeg kjeder meg om ettermiddagene uten de faste treningsøktene og har virkelig gått inn i sløve -modus på sofaen hver kveld.( utrolig hvor mye mer man får gjort når man har det travelt!) Kera takler det hele faktisk ganske bra. Fra å være vandt med 2-3 timers tur og treningsaktivitet hver dag, får hun nå kun ligge i hundegården og gå et lite 10 min godbitsøk i hagen for middagen sin.
Det som bekymrer meg mest er bruksstevnet i begynnelsen av juni, er veldig usikker på hvor mye jeg får trent de neste ukene med ny valp i huset. Planen var at vi måtte få gått minst 10 ukjente spor,trent inn budføringen, fått orden på krypen og konkurransetrent både D og C bruksapellen før slutten av mai- den planen henger i en tynn tråd nå desverre......

1 kommentar:

Norena sa...

That sucks! Det er gørr når dokke ikkje kan være med på tur eller hundetreff.

Ikkje fortvil over bruksstevnet. Litt trening får du tid til. Du kan jo dumpe lille Fight heime i 'barnehagen' hos oss mens du stikk ut i Apalsetskogen og går spor med Kera. Men det spørs vel om du orkar å være uten nurket ditt eit einaste sekund. :)

Edvard Saksehånd var forresten i Andenæsskogen i 3 timar i går! ;)

Norena & Emil & Digby