fredag, april 20, 2007

Utsatt elite debut :(

Oppkjøringen til konkurransen neste helg, har vært langt fra perfekt.
Forrige uke ble jeg snylta forkjølet og det gikk faktisk 5 dager uten trening (!!!) før jeg hadde såpass overskudd til å trene igjen.
Status etter gårsdagens treningsøkt var at alle øvelsene utenom apportering med dirigering var bra. Var heller ikke 100% fornøyd med fri ved foten, men det blir jeg jo aldri.....

Men i morges da vi skulle gå ut, var hunden plutselig stokk halt på en framfot. På en eller annen måte har hun skrelt av seg all huden på den største tredeputen på venstre framfot, nå er det hele bare en hudløs og fuktig masse( hun har selvfølgelig slikket på det i hele natt)
Så nå hinker hun rundt med potesokk på foten og det blir neppe noe trening de neste dagene. Selv om hun skulle bli bra til helgen, har jeg valgt å utsette hele greien. Det er nervepirrende nok å konkurrere når man er godt forbredt....
Neste lokale stevne er ikke før i juni, men nå har jeg iallefall god tid til å gjøre det hele perfekt!

2 kommentarer:

Merete Andersen Huser sa...

Stå på, Marianne - utholdenhet lønner seg! Du er så dyktig, dette går bra, skader og sykdom hører liksom med til livet, hundelivet.

Elin sa...

Så kjipt!
Men, som du sier da har du jo ihvertfall god tid til å trene.:o)
Sender en god bedring klem til dere begge!