lørdag, september 13, 2008

Ny valp??

Jeg har lenge lekt med tanken på å skaffe meg en hund til og nå er det kanskje noe på gang. Har sett meg ut et kull hos Foggenskennel i Sverige www.foggenskennel.com som virker veldig lovende. Hannhunden Elis er SBCH og Sveriges første utdannete marine forsvarsmakthund, han virker bare knallbra! Tispen går elitespor, er KORAD og har foreldre som begge er SBCH.
Nå får vi bare håpe at det blir et stort kull slik at det kan komme en liten malle-hanne til oss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennende med ny valp!
Hvordan fant du frem til den kennelen? Når jeg lette etter valp syns jeg det var vanskelig å vite om det var bra linjer eller ikke, spesielt siden maller kan være litt skarpe

Marianne sa...

Jeg har surfet rundt på netttet i lang tid og fått litt tips av folk som kjenner rasen. Info om foreldrene fant jeg på hjemmesider hvor resultater av mentaltester, meritter osv var lagt ut. Ellers har jeg lest litt i eierenes blogger for å få et bedre inntrykk av hundene. Men til syvende og sist vet man jo aldri hva man får, men der er jo det som gjør det så spennede.......

TeamBonzo sa...

Så spennande.
Det blir knall. Baby i huset kan anbefalast...