onsdag, september 17, 2008

Nordisk mesterskap i bruks

Til helgen er vi en god gjeng som reiser til Vinstra for å få med oss Nordisk mesterskap for brukshunder. Her blir det mulighet for å få sett Nordens beste ekvipasjer inne spor, rundering, felt, IPO og forsvar/skydds-gjett om vi gleder oss!
Håper jeg får masse inspirasjon til å begynne å trene bruks for alvor. Med den nye valpen har jeg ambisjoner om å konkurrere i bruks, den skal bli min nye, råe brukshund! Joda, vi skal selvfølgelig trene lydighet også, men forløbig er Kera LP stjernen min.
Kera kunne sikkert gjort det kjempebra i bruks hvis det ikke hadde vært for at hun er ekstremt skuddberørt, selv med mye trening blir hun nok aldri helt trygg.

Ellers går det veldig bra med lydighetstreningen for tiden, vi fått skikkelig flyt på ruta og ting begynner å se bra ut før konkurransen neste helg.

1 kommentar:

Anette sa...

Vi ses i morgen, gleder meg! Kjør pent:-)