fredag, januar 29, 2010

Pirketrening med Kamp

Været for tiden innbyder ikke så veldig til utendørstrening. Det er kaldt ( iskalde fingre er særs utsatt i heftig drakamp) og det er masse snø ( bruker halve treningstiden til å lete etter lekene som forsvinner i snøen)
Men heldigvis er det en hel rekke ting man kan gjøre innendørs! I dag var det litt pirking som stod på programmet. Utgangstillingene til Kamp er jeg ikke 100% fornøyd med. Noen ganger kommer han for langt bak/rundt, andre ganger for langt fram/ut- dette avhenger helt av hvordan jeg har plassert belønningene i økten før. Han har også en tendens til å vende litt for tidlig, går ikke dypt nok inn ved siden min. Her er løsningen at jeg må klare å holde på kriteriene mine, så alt for ofte belønner jeg utgangstillinger som egentlig ikke er bra nok!
Vi terpet også litt på holdter, vendinger og det å kunne sitte i ro i utgangstilling med fokus.
Alt dette for å øke forståelsen av hva som er korrekt posisjon ved min venstre side.

Ingen kommentarer: