tirsdag, oktober 16, 2007

Skadet hund :(

Kjedelig å komme tilbake fra ferie ( full av treningslyst) bare for å oppdage at hunden er stokk halt!! Som så mange ganger før har en mikroskopisk poteskade utviklet seg til rene kjøttsåret pga Keras maniske slikking! Potesokker, bandasjer, skjermer, munnkurver,- hun bokstavelig talt eter seg gjennom det meste. Jeg begynner å bli temmelig frustrert og stresset av å måtte passe på henne hele tiden. Og når hun ikke kan slikke seg på poten slikker hun seg like god lenger oppe på foten og lager seg et skikkelig sår der!!!
En annen ting er at når mine egne dyr blir syke eller skadet mister jeg all profesjonell tenkning som veterinær og blir akkurat like bekymret som en hver annen dyreeier.......

1 kommentar:

Merete Andersen Huser sa...

Apropos profesjonell tenking; jeg kosePRATER med hundene mine, og jeg gir Brakar og Proffen godbit så snart Khan har fått - så de ikke skal "bli lei seg" - :o) klikkertrener og greier og greier!