mandag, desember 15, 2008

Valpetesting

I helgen var Anette og jeg hos Peder Christiansen ved Forsvarets Hundeskole for å sjekke ut hans kull av malle valper. Valpene er etter Brakeless Allie-Gator og Faust Van De Duvetorre.
Med oss hadde vi Majbritt Iden fra Fjellangerhundeskole som har lang erfaring med testing av valper. Mens det var Anette som i hovedsak skulle sjekke ut valpene, var mitt mål med turen å få sett litt på hannhunden. Han er nemlig far til det kullet som jeg står på venteliste på og var virkelig en flott hannhund som jeg fikk stor sans for! Kan vel ikke legge skjul på at jeg ble litt valpesjuk, men jeg får pent vente til våren.........













2 kommentarer:

Simen sa...

Så fine bilder!

Ligger det ute noen artikkler angående valpetesting?

Anonym sa...

Ååååååååå, så herlige! Skjønner godt at du blir valpesyk... :)