lørdag, november 22, 2008

No foot, no dog.....

Jeg har vært i Bergen på et 3 dagers veterinærkurs og det som møter meg når jeg kommer hjem er en haltende hund :( Denne gangen var det ikke selvforskyldt, hun har sikkert tråkket på et glassbråt med et dypt potekutt som resultat.
Så nå er det poten i bandasje og 10 dager med ro som gjelder. Kurset med Maria Hagstrøm neste helg henger i en tynn tråd, men jeg reiser nok som observatør uansett.
Kjedelige greier, hadde virkelig sett fram til det kurset.

Siden Kera må holde foten i ro blir det ikke noe særlig aktiv trening framover.
Derimot har jeg tenkt å benytte annledningen til å jobbe med skuddproblemet, skal vi ha noen framtid i bruks må vi få orden på dette. Har fått fatt i Scary Sounds cd med pistol skudd, så nå skal det jobbes med motbetinging og habituering!

1 kommentar:

Merete Andersen Huser sa...

Kera og jeg er i samme båt = halt! Er operert jeg, men på nyåret er vi i farta, Khan og jeg skal på Ly-kurs med M. Hagstrøm må vite! Sounds Scary er bra, om det ikke har hjulpet for Brakar, til det er virkeligheten for virkelig.. vel, lykke til på alle måter, til dere og god bedring!