onsdag, august 25, 2010

Høstens planer

Planene for høsten er trening og atter trening. Skal debutere i spor med Kamp i november. ( kryss fingrene for at det ikke blir snø eller avlyst) Vi ligger godt i rute på selve sporet og de fleste lydighetsøvelsene begynner bli bra i boks, selv om jeg alltid har småting å plukke på. Men nå er det jo fremdeles to måneder til og innen det bør alt sitte. Føler vi har så god tid at jeg kommer til å melde oss opp i C på søndagen også og satse på direkte opprykk på lørdagen.

Siden det blir en hektisk tid med fokus på egen trening kommer jeg ikke til å prioritere å holde kurs denne høsten. Har fått mange forespørsler om både valpekurs og elitekurs i lydighet, men selv om det er utrolig kjekt å holde kurs så tar det mye tid og krefter......vi får ta det igjen til våren. (hmmm, men da skal jeg jo niiiitrene til B og A.....;)

Ellers blir det litt reising på kurs for min egen del denne høsten. Skal være med på Maria Hagstrøms elitesatsing i bruks i Bergen, det ser jeg fram til.

2 kommentarer:

HaSaTy Field Spaniel sa...

Hei Marianne!
Her er planene klare ser jeg.
Gleder meg også til Hagström kurset.
Hilsen
Hilde & Co
www.hasaty.com

Elin & Spike sa...

Krysser fingrene Marianne!!! Du og gullgutten fikser det vettu ;o)