tirsdag, januar 04, 2011

På an igjen !

Desember har vært en dårlig måned for både blogging og hundetrening, men nå er vi på an igjen!
Og for å lokke fram litt skikkelig treningsmotivasjon er det bare å sette seg noen skikkelige hårete mål for 2011! Iløpet av året er planen min at vi skal klare opprykket til Spor klasse A, og det burde absolutt være innen rekkevidde med god trening gjennom året.
Eneste problemet med NBFs bruksprogram er at stevnene er få her i fylket, faktisk lik null! Vi må derfor ta sikte på en del reising. Derfor satser jeg på knallbra trening/forbredelse og heller litt færre stevner. Men når vi først er i ilden er det opprykk som gjelder!
Har sett meg ut 3 dobbelt stevner i løpet av året; Trondheim i mai, Voss i juni og Norheimsund i oktober. For å få litt ekstra konkurranse trening på appellbanen kan det være vi melder oss på noen lokale LP stevner også. Men der er definitivt spor jeg kommer til å satse på i år!
Gleder meg til å ta fatt på treningen og tror Kamp er ganske gira på å komme i gang også :)

2 kommentarer:

siv sa...

Vi heier på dere :)

Anonym sa...

Syntes d hørtes ut som ett veldig realistisk mål. Når d gjelder spor e du jo i mål for lenge siden. Dokk va berre rå der, va steike artig å sjå på dokk.
Liker bloggen din, flenka:-), bi nok noen hårete resultater her!
*Lykke til med treningen!

Hilen Rolf-Rune