mandag, mai 03, 2010

Skal, skal ikke...

I går fikk Kera seg en lenge etterlengtet treningsøkt og hun la absolutt inn noen gode aksjer for videre LP konkurrerering. Må innrømme at jeg har mistet litt motivasjonen og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal satse for fullt på å konkurrere med henne i år. På den ene siden krever det ganske mye å lade opp fram mot konkurranse, både treningsmessig og ikke minst mentalt. Jeg har rett og slett ikke tid og overskudd for øyeblikket, ikke med all treningen jeg har på trappene med Kamp.
På den andre siden har vi jo alle øvelsene inne, det er bare litt finpussing som gjenstår. Det hadde jo vært pokker så deilig å kunne fått det dere championatet! Ok, får kikke litt på terminlisten å finne et stevne som passer, det er vel det som skal til for å få litt treningsmotivasjon igjen!

4 kommentarer:

Bergljot sa...

Skjønner hvordan du har det! Men skulle gjerne sett deg og Kera in action i elite:-)

Norena sa...

SKAL SKAL SKAL! Dette må du kjøre på med.....Kera fortjener championatet BIG time (og du også sjølvsagt). ;)


Ein stor Kera fan,
Norena

Elin & Spike sa...

Kjør på Marianne! Unner dere virkelig championatet!!! Stor klem fra Sørlandet:o)

Irene sa...

Det hadde vært KJEMPEMORO å se deg og Kera i konkurranse!!!! :) Du må jo få det championatet før eller senere så det er jo like greit å komme i gang. :) Hadde forresten vært VELDIG moro å trene rundering sammen med deg!!! :)