tirsdag, oktober 06, 2009

Trenger motivasjon!

Det står litt dårlig til med blogglysten for tiden. Vet ikke om det er det deprimerende høstværet, en veldig travel arbeidsituasjon eller det at vi ikke har så mye å fortelle om treningsmessig.

Siden sist har vi vært i Trondheim og trent rundering med elitegruppen. Dette var siste samling og jeg kommer virkelig til å savne å det å få trent rundering med gode figuranter. Må forsøke å få laget meg en runderingsgjeng til våren igjen ( interreserte må bare gi beskjed!)

Ellers trener vi videre på spor og grunnferdigheter, men føler at vi ikke har hatt så mye framgang de siste ukene. Grunnen er enkelt og greit at jeg ikke har hatt tid til å planlegge ( og gjennomføre) gode treningsøkter og det har blitt litt mer sånn på-sparket trening.
Nå er det 4 uker til Maria Hagstrøm kurset i Trondheim og jeg gleder meg til å få litt påfyll med treningsmotivasjon og inspirasjon. Disse neste ukene skal jeg konsentrere meg om fri ved foten og apporteringen og virkelig planlegge godt slik at vi får litt skikkelig framgang igjen!

Ingen kommentarer: