torsdag, juni 09, 2011

Ikke helt etter planen....

Årets konkurranse debut gikk dessverre ikke helt etter planen. Kamp havnet i liten slåsskamp på den siste fellestreningen, fikk seg et bittsår i skulderen som jeg anså som helt uskyldig. Men fredag kveld ble han stokk halt, var øm i skulderen og såret var tydelig betent :( Hadde ikke noe annet valg enn å avlyse lørdagens C spor, kjøre i gang en antibiotika kur og toppe det hele opp med en dose smertestillende. Trenger vel ikke å si at humøret var på bånn den kvelden.....

Nå har jeg studert terminlistene og innser at hvis jeg ikke reiser til Tromsø eller Narvik(!) i sommer så har jeg ingen mulige brukstevner før Kvam i oktober. Irriterende at det er så få spor stevner her på Vestlandet, må virkelig vurdere om vi skal starte i LP også for å få litt mer konkurranse erfaring.

Jaja, nå blir det iaf en rolig uke. Motivasjonen til å trene spor og C øvelsene er heller lav, så nå får vi finne på noe nytt. Satser på å jobbe med feltsøk, innkalling med stå og framadsendingen nå i sommer. Og det er jo mine favoritt øvelser, så det blir GØY!

2 kommentarer:

Maria sa...

Æsj, så kjedelig..! God bedring til Kamp. Og jeg synes dere skal ta dere en tur for å starte på østlandet jeg, da skal dere til og med få heiagjeng!

Elin sa...

Æsj! Så utrolig kjipt! Du får si fra hvis det blir noe nordover for da blir jeg og med :)